FC Viikingit ry:n hallitus uudistui ja laajeni
FC Viikingit ryJulkaistu: 24.10.2024 21.49

FC Viikingit ry:n hallitus uudistui ja laajeni

Keskiviikkona 23.10. kokoonnuttiin Viikinkien toimistolla sääntöjen määräämään syyskokoukseen. Läsnä oli 12 henkilöä, joiden toimesta seuralle hyväksyttiin budjetti ja toimintasuunnitelma tilikaudelle 1.11.2024-31.10.2025

Syyskokouksen asialistalle kuuluu vuosittain myös hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle sekä seuran puheenjohtajan valinta kahden vuoden välein. Puheenjohtajana toimineella Samuel Paanasella tuli kahden vuoden rupeama täyteen ja uudeksi puheenjohtajaksi seuraavalle kaksivuotiskaudelle valittiin Erkka Saunamäki (kuvassa). Vastaehdokkaita ei ollut, joten valinta oli yksimielinen.

Samuelin lisäksi hallituksesta jäi pois myöskin erovuorossa ollut Heikki Haapaniemi. Uusiksi jäseniksi valittiin Mats Hästö, Nadja Kärki, Pasi Salonen ja Sami Virtakoski. Vuosi sitten valitut Timo Korhonen ja Milla Säikkö jatkavat myös hallituksen jäseninä.