Viikkareilla vieraita FC Torinosta
Julkaistu: 22.05.2023 09.16

Viikkareilla vieraita FC Torinosta

FC Viikingeillä on yhteistyösopimus italialaisen FC Torinon kanssa. Osana yhteistyötä seura sai viime viikolla vieraakseen urheilupsykologi Enrico Bellin, joka toimii FC Torinon Akatemiassa kouluttajana. Keskiviikosta sunnuntaihin kestäneen vierailun aikana Enricolla riitti kiirettä, sillä hän oli seuraamassa lähes kaikkien juniorijoukkueittemme harjoituksia tai pelejä.

Lisäksi seuran valmentajilla oli mahdollisuus osallistua Enricon toimistollamme pitämään kahteen luentoon. Toisen luennon aiheena oli motivaatio ja toisen joukkuehengen rakentaminen. Valmentajat käyttivätkin tilaisuuden hienosti hyväkseen, sillä ensimmäisellä luennolla kuulijoita oli 11 ja toisella peräti 18. Molemmat luennot koettiin paitsi hyvin mielenkiintoisiksi myös hauskoiksi.

Kiitos vierailusta Enrico!

Yhteistyöhön liittyen seuraava merkittävä tapahtuma on kesällä, jolloin viisi Viikkareiden junioria on kutsuttu osallistumaan viikon kestävälle FC Torinon harjoitusleirille.