UUSIA JÄSENIÄ HALLITUKSEEN FC VIIKINKIEN SYYSKOKOUKSESSA
Julkaistu: 30.11.2023 13.29

UUSIA JÄSENIÄ HALLITUKSEEN FC VIIKINKIEN SYYSKOKOUKSESSA

FC Viikinkien sääntömääräinen syyskokous pidettiin maanantaina 27.11. seuran toimistolla. Paikalle oli saapunut 10 yhdistyksen jäsentä.

Kokouksessa hyväksyttiin kauden 2023-2024 talousarvio ja toimintasuunnitelma. Seuran jäsenmaksuksi päätettiin 30 € ja junioreiden toimintamaksuksi 200 €. Aikuispelaajien toimintamaksuksi päätettiin 30 €

Lisäksi kokouksessa valittiin uusia jäseniä erovuoroisten jäsenten tilalle seuran hallitukseen. Hallituksen kokoonpano kaudella 2023-2024 on:

Samuel Paananen, puheenjohtaja

Heikki Haapaniemi, varapuheenjohtaja

Timo Korhonen (uusi)

Milla Säikkö (uusi)

Tervetuloa uudet jäsenet hallitukseen ja isot kiitokset päättyneellä kaudella hallituksessa uurastaneille!

Heti yhdistyskokouksen jälkeen uusi hallitus piti järjestäytymiskokouksen. Tuon kokouksen aikana sovittiin, että hallitus tulee kokoontumaan säännöllisesti kerran kuukaudessa (tarvittaessa useammin). Lisäksi todettiin, että seura haluaa jatkossakin varmistaa, että kaikkien seurassa toimivien joukkueiden tarpeet huomioidaan ja niille järjestettävä toiminta on mahdollisimman laadukasta. Erityishuomion kohteina mainittiin mm. tyttöjoukkueet sekä eri ikäryhmien harrastejoukkueet.