TETtiläinen viikon ajan Viikinkien toimistolla
FC Viikingit ryJulkaistu: 04.10.2024 14.45

TETtiläinen viikon ajan Viikinkien toimistolla

Peruskoulun 9-luokkalaisten ohjelmaan kuuluu lukuvuoden aikana yhden viikon jakso, jolloin ollaan tutustumassa työelämään jossain työpaikalla. Viikinkien toimistolla onkin tämän viikon ajan ollut yksi "tettiläinen", jonka suosikkimaajoukke (Suomen lisäksi) ei jääne kuvan perusteella epäselväksi.

Näin hän itse kuvailee viikkoaan tutustumisjakson viimeisenä päivänä:

"Nimeni on Miika Paananen ja olen 15-vuotias yhdeksäsluokkalainen täältä Vuosaaresta, käyn Vuoniityn peruskoulua ja pelaan jalkapalloa Fc Viikingeissä p09/08 joukkueessa. Olen harrastanut jalkapalloa yhdeksän vuotta ja sitä ennen pari vuotta pienessä kerhossa kesäisin.

Sain idean tulla Viikingeille TET:iin, koska halusin tietää enemmän seurasta ja sen toiminnasta. TET:ssä olen tehnyt monenlaisia asioita fanituotteiden laskemisesta ja asettelusta, pelipassien tekemiseen. Pääosin olen toiminut toimistolla.

Kivointa täällä on ollut se, että olen päässyt tekemään työtä, jolla on merkitystä seuralle. Toisaalta välillä voi työ olla pitkästyttävää. Olen silti viihtynyt täällä hyvin.

Opin TET-viikon aikana paljon käytännöllisistä asioista sekä myös seurasta. Olen iloinen, että valitsin TET-paikaksi Viikingit ja kiitän kovasti mahdollisuudesta työskennellä lapsuuteni seurassa."

Kiitos avustasi toimistolla, Miika ja tsemppiä niin kouluun kuin futiskentällekin!