FC Viikingit seura- ja jäsenmaksu vuonna 2024

Yhdistyksen jäsenmaksu 30,00 euroa.

Seuramaksu koostuu kahdesta osasta: yhdistyksen jäsenmaksusta sekä seuran toimintamaksusta. Jäsenmaksu on nimensä mukaisesti yhdistyksen sääntöjen mukainen maksu. Toimintamaksulla katetaan vastaavasti osa seuran toimintaan liittyvistä kuluista. Seuramaksu peritään jokaiselta seuran joukkueisiin ja jäsenrekisteriin kuuluvalta pelaajalta. Jotta pelaaja voi osallistua seuran ja joukkueen toimintaan, seuramaksu tulee maksaa eräpäivänä.

Junioripelaajan seuramaksu:

• Toimintamaksu 200 €
  • Seuramaksu yhteensä 230 €

Aloittavien joukkueiden seuramaksu (seuran nuorin aloittava ikäluokka vuoden 2024 alussa):

• Toimintamaksu130 €
  • Seuramaksu yhteensä 160 €

Aikuisjoukkueiden pelaajien seuranmaksu:

• Toimintamaksu 30 €
  • Seuramaksu yhteensä 60 €

Kannatusjäsenmaksu 50 €

Toimihenkilöt ja vanhemmat voivat liittyä seuran jäseneksi kotisivujen kautta. Seuran hallitus vahvistaa jäsenyyden.

Jäsenmaksu peritään aina täysmääräisenä. Seura- ja jäsenmaksu peritään siitä kuukaudesta alkaen, kun pelaaja aloittaa seurassa. Seura- ja jäsenmaksu määräytyy seuraavasti:

* Pelaaja tulee toimintaan mukaan 31.1.2024 mennessä: toimintamaksu 200 € ja jäsenmaksu 30 €, kokonaisuudessaan 230 €

* Pelaaja tulee toimintaan mukaan 1.2.-30.4.: toimintamaksu 160 € ja jäsenmaksu 30 €, kokonaisuudessaan 190 €

* Pelaaja tulee toimintaan mukaan 1.5.–31.7.: toimintamaksu 110 € ja jäsenmaksu 30 €, kokonaisuudessaan 140 €

* Pelaaja tulee toimintaan mukaan 1.8.-30.9.: toimintamaksu 60 € ja jäsenmaksu 30 €, kokonaisuudessaan 90 €

* Pelaakja tulee toimintaan mukaan 1.10.-31.10.: toimintamaksu 10 € ja jäsenmaksu 30 €, kokonaisuudessaan 40 €

Seuramaksulla katettavia kuluja

Seuramaksu on tärkeimpiä seuran toimintaa kattavia tulonlähteitä. Seuramaksulla katetaan mm. seuraavia toimintaan liittyviä kustannuksia:

• Toimistotilan vuokra, tila myös joukkueiden käytössä vanhempainiltoihin
  • Palkkahallinto
  • Palloliiton ja muiden yhteisöjen jäsenmaksut
  • Osa päätoimisten työntekijöiden palkkoja sivukuluineen ja lomakorvauksineen
  • Kenttä-, halli-, ja koulutilojen vuorojen hakeminen ja jakaminen
  • Harjoitusvuorojen järjestäminen ympäri vuoden
  • Toimihenkilöiden koulutukset
  • Seuran ulkopuoliset valmentajakoulutukset
  • Uusien joukkueiden ja ikäluokkien käynnistämisen tuki
  • Neuvonta joukkueen toiminnan pyörittämiseen
  • Yläasteen aamutreenit
  • Ulkopuoliset palvelu mm. kirjanpitokustannukset, IT-palvelut (nettisivut, Jopox)
  • Kauden päättäjäiset

Maksujen laskutus

Seuramaksut laskutetaan tammikuussa sähköpostitse suoraan pelaajien huoltajille jäsenrekisterin kautta.