Julkaistu: 24.12.2022 11.26

Vanhempainkokouksen nostot

Hei vanhemmat,

Kiitos kaikille vanhempainkokoukseen osallistuneille aktiivisuudesta! Saimme käytyä tulevan kauden kausisuunnitelman sekä budjetin läpi ja olen nämä lisännyt Jopoxin materiaalipankkiin jokaisen tarkasteltavaksi, sekä liitteeksi tähän. Pöytäkirjan lisäilen ensi viikon loppuun mennessä.

Tärkeimpänä asiana nostaisin esille pelaajamaksun muutoksen 1.1.2023 alkaen, 40 euroa nousee 51 euroon. Budjetin mukaisesti kulut kasvavat, joten varaudumme siihen. Taloustilannetta tullaan tarkastelemaan maaliskuussa uudelleen ja kevään vanhempainkokouksessa käymme läpi, jos budjettiin tulee tehdä muutoksia loppukaudeksi.

Talvikaudella osallistumme neljällä joukkueella Talviliigaan, joka alkanut jo lokakuussa jatkuen maaliskuun loppuun 2023. Huhtikuussa osallistumme Helsinki Open- turnaukseen ja toukokuussa FC Viikinkien omaan Kevätfestivaaliin.

Muita turnaustapahtumia kauden aikana kesä-heinäkuun vaihteessa Vantaa Cup. Tampereella järjestettävään Ilves Cupin kutsuturnaus mahdollisesti myös kilparyhmällä, jos saavat kutsun turnaukseen. Heinäkuussa perinteinen Helsinki Cup ja elokuun lopussa FC Viikinkien oma syysfestivaali. Osallistumme piirisarjaan kevät- ja syyskaudella.

SEURALEIRI

Seura järjestää leirin junioreille (P/T2015 - Bjun) Eerikkilässä 25-26.3.2023. Tästä tulee joukkueille tiedote myöhemmin. Teen seuraleiritapahtumasta osallistujakyselyn vanhemmille täytettäväksi, ja ilmoitan osallistujat seuralle. Näin valmennus saa ikäluokkakohtaiset tiedot osallistumisista.

Valitsimme joukkueeseen muutamia uusia toimihenkilöitä:

·Joukkueen viestintävastaavaksi Pasi Artimo,

·Varajoukkueenjohtajaksi Anne Ahrnberg,, vastaa uusista pelaajista.

·Varainhankinta ja sponsorointi Timo Iivonen ja Stefan Loman

·Somevastaavaksi liittyy Camilla Kari